ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ:
Магазин Stager.ua гарантує високу якість представлених товарів. Однак, якщо Ви з будь-якої причини не задоволені своєю покупкою, Ви можете оформити повернення або обмін товару у випадках та відповідно до умов, які регламентовані «Законом України про захист прав споживачів».
ТОВАРИ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ:
- Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, які не були у вжитку, за умови збереження упаковки та всіх наявних додатків (ярлики, етикетки тощо) та документів, що підтверджують оплату товару (товарний чек чи інші документи, що підтверджують). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний товар не підійшов покупцю за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
- У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежною якістю внаслідок виробничого шлюбу, Ви можете повернути його та обміняти на аналогічний товар належної якості. Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернутись до нас протягом 14 днів з моменту його отримання.
ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ВАМ НЕОБХІДНО:
- Заповнити ЗАЯВУ на повернення товару
- Зв'язатися з нами за телефоном +38 (067) 466 92 13 або +38 (063) 466 09 65
- Здійснити відправку товару за адресою: м. Київ, відділення «Нова Пошта» №107, вул. Садова 164, буд. 36 («Південне» садове товариство), одержувач ФОП Вітковська Алла Василівна., тел. 0972793659
- Оплата послуг транспортної компанії Нова Пошта при обміні або поверненні товару здійснюється за рахунок Покупця
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ПОКУПЦЮ:
- Якщо Покупець розраховувався за товар післяплатою у відділенні Нової Пошти кошти повертаються Покупцеві з карткового рахунку ФОП Вітковська А.В. на картковий рахунок Покупця протягом строку від 1 до 3 днів після отримання товару Продавцем.
- У разі оплати Покупцем товару через платіжну систему від Portmone, кошти повертаються Покупцеві на картковий рахунок платіжною системою Portmone, термін повернення коштів до 90 календарних днів.
МИ ЗМУШЕНІ БУДЕМО ВІДМОВИТИ ВАМ У ПОВЕРТНІ/ЗАМІНІ ТОВАРУ НА НОВИЙ ЯКЩО:
- З моменту купівлі/отримання товару пройшло понад 14 днів.
- При перевірці якості продукту виявлено дефекти, які порушують умови гарантійного обслуговування (попадання рідини та ін.).
- Відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, товарний чек чи елемент комплектації товару.
- Товар використовувався і не має товарного вигляду.
- Зрізані ярлики та етикетки.Будь-які деталі, що цікавлять, можна дізнатися у менеджера по контактним телефонам інтернет-магазину або написати нам пошту.